Thursday, November 02, 2006

Hvor normal er du?

Jeg fikk en link her forleden, en test om hvor normal jeg er, eller ikke. Jeg fylte ut svarene på spørsmålene, og fikk opp et resultat på at jeg var 70% normal. På den normale siden av normal, med litt rare sider som gjør at jeg er sjarmerende for andre.

Kollegene mine på kontoret her fikk henholdsvis 55% normal og 45% normal, 45% ga en beskjed om at "You've got a bit of the freako going on there".

Det kuleste svaret jeg fikk var på spørsmålet om hvordan du knepper igjen skjorta. Alternativene var "Fra toppen og ned" eller "Fra bunnen og opp". Hun kollegaen min som fikk 45% sa at ingen av de passet, hun knepper nemlig fra midten og ned og så midten og opp....normalt?

Men da er jo spørsmålet...hva er normalt? Er det slik at vi stresser (enda) med å være så normale som mulig? Jeg trodde jeg la det fra meg når jeg sluttet å være tenåring. (Er det ikke rart når man ser på tenåringer som sier at "Ja men eg har min egen stil for faen, ska verfall issje la någen andre bestemma øve meg..." og så står det 4 på rad i NØYAKTIG like klær?)

Men det er vel det som heter å "passe inn", det er veldig viktig. Kanskje jeg og syns det var viktig, siden jeg syns det var kult å være 70% normal når kollegene mine var 55% og 45% normal....

2 Comments:

Blogger Frk. Frekkesen said...

40% fikk jeg! Jeg vet ikke om jeg skal juble eller grine!? Forøvrig knepper jeg skjorter fra midten og opp og så fra midten og ned.

10:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan ikke fatte jeg er mindre normal enn deg :)

While some of your behavior is quite normal...
Other things you do are downright strange
You've got a little of your freak going on
But you mostly keep your weirdness to yourself

10:04 AM  

Post a Comment

<< Home