Sunday, July 15, 2007

Støttegruppe

Fikk meg en liten latter her forleden; jeg var på sykehuset for å få sjekket synet (ok, det var ikke forleden, det var i fjor, men jeg kom på at dette var litt morsomt å skrive om for ca. 1 dag siden) og jeg bladde litt i HJEMMET (som man gjør når man er på sykehus).

Der sto det (og jeg tuller ikke) "Hemsedal støttegruppe for de med skrekk for folkemengder ønskes etablert. Ta kontakt 9XX XXX XXX er telefonnummeret."

Det er flere spørsmål som gjelder her:

1) Er det virkelig et problem i Hemsedal at folk har skrekk for folkemengder. Det bor jo bare 500 folk i dalen og de har tusenvis av mål å boltre seg på.

2) Hvem i alle dager etablerer en gruppe for folk som ikke liker grupper?

3) Hva gjør de hvis det er for mange påmeldte? Avlyser de? "Sorry, det kom for mange, så alle fikk skrekken. De kom ikke..."

Nei, takke seg til overskriften fra Stavanger Aftenblad forleden. "HELE barnas kanin begravet levende". Hvordan vil dere tolke det? At det kunne vært halve? Nei, dere er like skuffet som meg vil jeg tro, når dere finner ut at det var hele barnehagen som hadde kaninen som kjæledyr og ikke en referanse til hvor stor del av kaninen som var begravd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home