Tuesday, May 08, 2007

Spørsmål:

Hva er mer kaotisk en kaos? Mer svett enn en spinningtime? Mer galskap enn en taxfree butikk der 1000 nordmenn nettopp har fått beskjed at salget stenger om 3 minutter og dette er siste gang de får kjøpe alkohol noengang?

Jo, det er Statoilen på Ålgård når det pågår landstreff for russen i Kongeparken.

Køen for å gå på do strakk ut gjennom inngangsdøra. Bortsett fra det åpenbart morsomme i dette, at en kø gikk ut gjennom en dør som har som hovedoppgave å lukke seg automatisk, så var det ganske irriterende. Jeg måtte nemlig tisse. Akk ja, jeg fikk holde meg til jeg kom frem til Kyllingstad og fikk fisket litt, det går an å tisse inntil et tre når man er gutt.

I forhold til mange andre hadde jeg det bra: Verden holdt nemlig på å gå under for ei av russejentene fra bussen "Sorority". Jeg vet hun var fra den bussen fordi hun hadde på seg en jakke der det sto "Sorority, best buss in Norway" med store bokstaver.

Hennes harme kan jeg godt forstå. Tenk å komme helt til det kristne vestland og så serverer de grillpølsene i BRØD, og ikke i lompe. Tragedie. Man kunne blitt avhengig av lipgloss av mindre. I det minste måtte man tatt en tur inn til Stavanger og bodd i bryllupssuiten på Atlantic for å komme seg etter sjokket.

Da er det bare en fordel at noen har ødelagt hørselen din med et lydanlegg til 2 millioner. Du slipper å høre skrikene fra foreldrene dine når du presenterer dem med reiseregningen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home