Tuesday, May 01, 2007

Feisbukk

Jeg har fått massevis av nye venner denne uka. Det vil si, jeg har "æddet" dem på "feisbukk." Jeg kjenner dem ikke noe bedre enn jeg allerede gjorde før jeg "æddet" dem, men nå har jeg hvertfall gjort det.

Gevinsten ved å "ædde" folk til "mai frends" har ikke åpenbart seg enda, men jeg mistenker at dette er noe som er en slik farsott som kommer over internettbrukere fra tid til annen. Uansett så er det visst dritkult å "tægge" bilder og skrive på "vållen" til noen.

På torsdag går Skottland til stemmeurnene for å velge ny "regjering" til det skotske parlamentet, og for første gang på veldig lenge kan det se ut som om det skotske nasjonalistpartiet kan vinne en seier. Det vil i så fall åpne for det mange engelskmenn er veldig redde for, nemlig en splittelse av Storbritannia. Spennende tider med andre ord.

Ønsk dem lykke til.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home