Thursday, September 13, 2007

Expo

Her er en invitasjon:

Du får komme på en god lunsj, i arbeidstiden, på en av de bedre restaurantene i Stavanger. Ulempen er at du må sitte og høre på 4 interessante 45 minutters foredrag (også i arbeidstiden) om forskjellige tema viktige for de fleste bedrifter.

Kommer du?

Ikke hvis du er en av de 600 folkene som ble invitert på vår expo for Canon i dag. Da kommer du ikke. Du er heller på jobb og glor på PC skjermen.

Hvorfor det?

Jeg tror det har mye med tid å gjøre. Det er sinnsykt mange folk som blir invitert på sinnsykt mange foredrag og såkalte "events" i løpet av ukene.

Så: Hva kan man gjøre for å trekke til seg folk?

1 Comments:

Blogger Frk. Frekkesen said...

Jeg kommer, sender sms til venner og kjente gjennom de to første foredragene, spiser så mye jeg klarer under lunsjen, sniker meg så ut og treffer en venninne på kafè før jeg drar tilbake til kontoret og klager på en gudjammerlig kjedelig dag. For å øke sjansen for at jeg skal komme foreslår jeg at dere dropper foredragene og konsentrerer dere om lunsjen OG lokker med at dere skal dele ut sydenturer på inngangsbillettene.

12:54 PM  

Post a Comment

<< Home