Monday, March 05, 2007

Idrettspresident

Og jeg som trodde min tørre humor var hindsides alt. At det bare var meg som kunne le høyt av dustete formuleringer som jeg kom på i mitt eget hode. Det er ikke det. Meg og hun kuleste i verden satt og så på TV2 (fremskrittspartiets beste venn!) nyhetene og fikk høre et ord som fikk oss begge til å se på hverandre og le.

Idrettspresident.

Lukk øynene og se ham for dere. George Dubya Bust. Med spyd i hånden, alarmerende korte shorts, og et tilløp fra andre siden av løpebanen. Selvfølgelig tett fulgt av pesende "Men in black" secret service agenter. Drit i at han spidder stakkaren som skal måle lengden, hvis starteren nærmer seg med pistolen er det over og ut.

Nei, la oss ha en feit president med blodpropp heller. Som f.eks Dick "Prince of darkness" Cheney

0 Comments:

Post a Comment

<< Home