Friday, November 02, 2007

Freia

Jeg er ikke glad i Freia. Jeg var det før, når de ikke hadde melkesjokolade med nonstop inni seg. Melkesjokolade (eller cioccolato da latte for de som vil ha det på Italiensk) med nonstop inni er djevelens verk. Jeg skal ikke si at jeg er avhengig, men det heter ikke nonstop for ingenting. Det heter nonstop fordi det faen ikke går an å stoppe.

Fetesjokolade burde det hete. Fy f. så godt det er.

Jeg leste nettopp at nyttår skal bli forbudt i Norge. Jepp du (for det er sikkert bare en av deg) leste riktig. De tingene som vi holder som hellig på nyttår er fra 2008 forbudt. Jeg snakker selvfølgelig om det at det nå skal bli ulovlig å skyte opp (eller bortover som jeg har gjort noen ganger) raketter med pinner. Målet er å begrense antallet øyeskader.

Sannsynligvis skal vi redde miljøet med dette og. Man må ikke undervurdere hvor mye regnskog å spare på å ikke utstyre rakettene med pinner.

Dette blir litt idiotisk. Det blir som å si at det er mulig å spare penger på helikopterulykker ved å ikke utstyre helikoptere med halerotor. Drit i at helikopteret går overalt da. Det har hvertfall ikke styring.

Nei, landbaserte helikop....eeeh... raketter er mye tryggere.

1 Comments:

Blogger Frk. Frekkesen said...

Imponerende å sammenligne raketter og helikopter, må jeg si! For øvrig har jeg ligget på soffen og sett Slankekrigen på TVNårge idag, og det var så deprimerende at jeg måtte spise potetgull for å bli i slag igjenn.

2:47 PM  

Post a Comment

<< Home