Tuesday, January 02, 2007

Leggetid

Nå går det ubønnhørlig mot dagens slutt. En innholdsrik dag på alle måter må jeg si. Jeg sto opp tidlig, gikk på jobb i tide og jobbet hardt hele dagen. Jeg fikk hentet pakken med Paul McKennas bok på postkontoret og gikk i gang med hans program for å gå ned noen kilo.

I tillegg så spiste jeg middag, gikk og trente og fikk sortert masse papirer (og kastet en del ting sånn som kvitteringer for betalt tv lisens 2001).

Det beste som skjedde i dag var at jeg følte meg skikkelig bra, sånn type "nå er det nytt år og nå skal jeg virkelig klinke til med masse gode ting". Og det skal jeg. Jeg har bestilt meg ny PC, kjøpt meg DaTax personøkonomi programmet, og jeg har laget meg et nytt treningsprogram.

Jada jada jada, jeg vet at bare omkring 0,000000001 prosent av nyttårsløfter varer lengre enn til Februar, men jeg mener at jeg egentlig ikke lager noen nye løfter i og for seg, jeg trener jo allerede vannpolo 2 ganger i uka, og jeg har sprunget rundt Mosvannet hvertfall 1 gang i uka den siste måneden. I tillegg så har jeg klart det kunststykket å gå ned 3 kilo fra første Desember til første Januar, så jeg er litt stolt av meg selv.

Uansett, nå er det leggetid for trøtte folk, men først: Her er mine nyttårsforsetter!

1) Prøve å akseptere mine feil, og nyte mine gode sider
2) Finne minst en positiv ting med dagen som har gått
3) Finne minst en ting å glede seg til med morgendagen
4) Lære meg å slappe av uten at det trenger å skje noe hele tiden
5) Fortsette å trene skikkelig og nyte at jeg faktisk kan trene, det er nok av de som ikke kan det
6) Være mer tålmodig

OK, nå vet jeg at flere er på vei mot spyposen her, men det må være lov å prøve!

Men en ting klarer jeg ikke, og det er å være begeistret for Se og Hør.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home