Monday, January 22, 2007

Sommerdekk

Jeg bare sier det: Livet er morsomt for det meste, men av og til må jeg nesten grine av mine patetiske forsøk på å være smart.

Jeg har sommerdekk på bilen og det snør. Masse.

Etter en vinter der det så langt har vært lettere å finne en giraff på Madlaveien enn en minusgrad på Sola, så har det nå plutselig bestemt seg for å snø. Det var ikke noe stort problem i går kveld, det var riktignok kaldt men det lavet ikke akkurat ned.

På nyhetene på Radio1 i dag tidlig snakket de om store køer og mange ulykker som følge av det massive en-halv-centimeter-snøfallet som hadde rammet vestlandets CO2 hovedstad.

Nå derimot er det ufattelige nesten 10 centimeter som har falt ned fra himmelen, og det er ikke til å spøke med når du har en liten og søt grønn Corsa som ikke liker kulde. Jeg ser for meg masse ufrivillig moro når jeg nå skal bort og hente typen til søsteren min og kjøre han hjem.

Litt skrens og hjemkjøring i 20km/t må man regne med.

Men det ble fine bilder ut av godværet tidligere idag, her fra Møllebukta på Madla.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home